Čínske akčné RPG Where Winds Meet od vývojárskeho štúdia Everstone Studios a vydavateľa NetEase dosiahlo výnimočný míľnik ešte pred svojím oficiálnym spustením. Hra zaznamenala viac ako 10 miliónov predregistrácií a hráči si ju budú môcť zahrať úplne zadarmo na PC a PlayStation 5 už od dnes, 14. novembra. Za pokorenie magickej hranice dostanú všetci hráči špeciálne odmeny v podobe hernej meny, odznaku Patron of Winds a exkluzívneho vzhľadu Swaying Lotus.

Where Winds Meet je RPG v otvorenom svete, zasadené do historického obdobia po páde dynastie Tang, v čase vojnových štátov známom ako éra Piatich dynastií a Desiatich kráľovstiev. Staneš sa mladým majstrom meča s nadľudskými schopnosťami a tvojou úlohou bude objavovať vlastnú identitu v nádhernom prostredí inšpirovanom hrou Ghost of Tsushima.

Hra kombinuje žáner klasického čínskeho fantasy wuxia s modernými RPG systémami a ponúka bohatý príbeh plný politických intríg, prepracovaný systém budovania postavy a možnosť hrať hru sólo alebo s priateľmi v kooperácii až pre štyroch hráčov.

Parkúrový systém pohybu ti dovolí liezť po budovách alebo využívať dvojité či trojité skoky na rýchly presun po mape. Dynamický systém počasia mení herný zážitok a svet reaguje na tvoje rozhodnutia na každom kroku a tvoje dialógové voľby môžu ovplyvniť správanie postáv, aj vetvenie príbehu.

Recenzie hovoria, že nie všetko sa podarilo

Napriek obrovskému záujmu hráčov však prvé recenzie upozorňujú na viaceré problémy, ktoré môžu pokaziť herný zážitok. Najväčším problémom sú technické chyby a nestabilita hry. Recenzenti hlásia časté pády hry, zamrznutie obrazu počas bojov s bossmi a bugy pri minihrách. Hra má tiež problémy s optimalizáciou a vysokým využívaním pamäte, najmä na mobilných platformách, pričom vývojári práve budujú špeciálny tím na riešenie týchto problémov.

Ďalším spoločným bodom kritiky v recenziách je kvalita zvuku a prekladu. Hlasové stopy sa často prekrývajú, titulky nesedia s tým, čo postavy hovoria a celkový preklad pôsobí nedotiahnuto. Niektoré dungeony a interakcie vôbec nefungujú a uzamknutie kamery na nepriateľa nie je vždy spoľahlivé, čo výrazne komplikuje súboje.

Recenzenti sa zhodujú aj na tom, že úvodné kapitoly príbehu v oblasti Qinghe sú mätúce. Prepojenie hlavného hrdinu so svetom nie je jasné a niektoré dejové momenty sú príliš neprehľadné. Až po príchode do mesta Kaifeng sa príbeh začne rozvíjať a skutočne zaujme. IGN dokonca udelilo hre len 6 bodov z 10, čo naznačuje, že napriek krásnemu vizuálu a zaujímavému konceptu má Where Winds Meet pred sebou ešte dosť práce, aby naplnila očakávania hráčov.

Čítajte viac z kategórie: Hry

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP