YouTube je fenoménom dnešnej doby. Pred piatimi rokmi otvoril svoje brány všetkým odvážlivcom a umožnil im, aby si mohli v niektorých prípadoch skvelo zarábať. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Tento prístup Googlu vyústil až do súčasnej podoby, kedy je práve YouTube najväčšou video platformou na svete. No gigantický rozmach nebol taký ružový ako sa môže na prvý pohľad zdať. Postupom času začali totiž pribúdať autori, ktorých vlastnili veľké produkčné či mediálne agentúry. Aby sa zamedzilo nekalým praktikám a zvýšila sa právna stránka platformy, YouTube zavádza nové pravidlo. Každý autor získa možnosť zapnutia reklamy na videách až potom, ako dosiahne 10 000 celkových videní na svojom kanáli.

youtube redzdroj fotografie: YouTube Red

Nové pravidlá sa tak snažia istým spôsobom pomôcť nezávislým autorom, ktorí chcú svoje videá dostať do povedomia ľudí skutočne legálnym spôsobom. Ak však kanál dosiahne 10 000 celkových videní, stále bude musieť prejsť kontrolou, ktorá usúdi, či spĺňa používateľské podmienky. Primárnym cieľom je, samozrejme, zamedzenie podvodných marketingových praktík na platforme a posielanie peňazí len tým autorom, ktorí vytvárajú obsah správne. Sme veľmi zvedaví, ako na tieto zmeny zareaguje početná základňa mladých tvorcov, keďže nie každý sa môže pochváliť „čistou“ tvorbou.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
0%
Páči sa mi to
73%
Chcem to
0%
Mám to
9%
Nepáči sa mi to
9%
Neznášam to
9%
O autorovi
Dávid Igaz
Šéfredaktor a spoločník FonTech.sk, no najmä technologický nadšenec, ktorý nepohrdne akoukoľvek novinkou. Ak by si sa potreboval o niečom poradiť, neváhaj a napíš mi na [email protected]
  • Lordken

    Zas ten styl z topiek…bez vykricnika a rovno do nadpisu dat ze limit je 10k to by bol taky problem? Co som k tomuto cital reakcie youtuberov tak 10k je asi tak 5$ takze to je nic moc. Cize male kanaly ani teraz nevytvaraju zisk…fakt to tu zvyklo mat vyssiu uroven ale nechapem ci ste zmenili cielovu skupinu alebo preco sa inspirujete topkami/bulvarom co sa tituliek tyka…