Spotify odhalilo doposiaľ najväčšiu zmenu dizajnu mobilnej aplikácie. Spoločnosť totiž oznámila, že redizajnuje domovskú obrazovku tak, aby používateľom uľahčila hľadanie nových vecí na počúvanie a sledovanie. Na tému upozornil web BGR.

Zdá sa, že nový dizajn bude svojim spôsobom pripomínať známe sociálne siete, pričom hlavným spôsobom navigácie bude vertikálne „skrolovanie“, čím sa spoločnosť snaží premeniť domovskú obrazovku na plnohodnotný informačný kanál. Švédska firma tiež verí, že týmto krokom „uľahčí objavovanie nových vecí v ekosystéme Spotify“, dopĺňa portál The Verge.

Spotify

Nový vzhľad, ktorý Spotify predstavilo na svojom podujatí Stream On, jasne naznačuje, akým smerom sa spoločnosť so svojim produktom bude uberať. Po gigantických investíciách do podcastov, audiokníh, či živých prenosov je nová zmena jasným príkladom, že Spotify má byť viac ako aplikácia na počúvanie hudby.

Spoločnosť taktiež predstavila tlačidlo „Smart Shuffle“, ktoré poslúži na inteligentné prehrávanie hudby a ktorá bude zodpovedať pôvodnému zoznamu skladieb používateľa. Presnejšie by funkcia mala do vytvorených zoznamov skladieb primiešať novú, tematicky a žánrovo podobnú hudbu.

Pridaná bola taktiež možnosť automatického prehrávania podcastov, teda po skončení podcastu sa podobne ako pri hudbe automaticky začne prehrávať ďalšia relevantná epizóda.

Čo sa týka samotnej domovskej obrazovky, bude omnoho dynamickejšia a poskytne používateľom väčší priestor pre vyhľadávanie a objavovanie. K dispozícii bude aj tzv. „cielené prehliadanie“ novými informačnými kanálmi, kde Spotify ponúkne krátke zvukové ukážky a videoklipy.

V aplikácii nájdeme viac automaticky prehrávajúceho sa obsahu ako doposiaľ, viac spôsobov rýchleho prezerania skladieb, a to bez hlbšieho skúmania a rozklikávania.

Spotify týmto chce urobiť aplikáciu omnoho prehľadnejšou a intuitívnejšou, pričom sa zároveň snaží svojim používateľom poskytnúť viac priestoru a slobody pri objavovaní nových skladieb či podcastov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú