Slovenskí herní vývojári z Triple Hill Interactive sa môžu pochváliť medzinárodným úspechom. Ich chystaný projekt, samurajská cyberpunková sekačka Die by the Blade, uspela v súťaži White Nights Developers Contest.

V súťaži podľa Imricha Orosza, prevádzkového riaditeľa Grindstone, sa o priazeň komisie uchádzalo celkovo až 550 hier, Die by the Blade sa napokon dostal do finále, kde si komisia spomedzi 36 projektov vybrali aj slovenskú hru. Tvorcovia tak za odmenu získali špeciálnu licenciu na Unreal Engine vrátane technickej podpory od tejto spoločnosti.

O čom je Die by the Blade a v akom stave je vývoj?

Die by the Blade je bojová hra z portfólia publishera Grindstone, ktorá kladie dôraz na šerm, komplexný bojový systém, one-hit-kill mechaniku a vysokú mieru modifikácie zbraní a charakterov. Tím developerov sa po lockdowne opäť stretol vo svojom košickom štúdiu a zahryzol do práce.

Hra sa odohráva v alternatívnom dystopickom Japonsku, v ktorom proti sebe bojujú progresívne pro-demokratické sily, autoritársky šogunát a americká megakorporácia.

Prečítaj si aj 
Klenoty našej krajiny. Toto je 8 parádnych hier zo Slovenska, ktoré si čoskoro zahráme

Svet je šmrncnutý cyberpunkom a kombinuje tradičné elementy japonskej kultúry ako sú samurajskí bojovníci či svetoznáma japonská architektúra, s modernými prvkami v podobe pokročilej kybernetiky a augmentácie tiel.

Die by the Blade je primárne zameraný na lokálny a online multiplayer, avšak vývojári nedávno ohlásili aj kampaň pre jedného hráča. Zároveň sľubujú zážitok, ktorý si užijú ako príležitostní hráči, tak aj aj náročnejšie publikum, ktoré obľubuje komplexnejšie kombá a pri súbojovom systéme sa nebojí ísť do hĺbky.

 

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú