Americká internetová spoločnosť Twitter prevádzkujúca rovnomennú sociálnu a mikroblogovaciu sieť za druhý kvartál tohto roka vykázala vyšší zisk, ako sa očakávalo. Pomohol tomu rastúci dopyt po reklame vo všetkých geografických regiónoch a pri všetkých typoch produktov. Firma za apríl až jún dosiahla zisk 65,6 milióna dolárov, čiže 8 centov na akciu. V rovnakom období vlaňajška pritom skončila v strate 1,38 miliardy dolárov, čiže 1,75 dolára na akciu.

Tržby spoločnosti v druhom štvrťroku sa oproti rovnakému obdobiu minulého roka zvýšili o 74 percent na úroveň 1,19 miliardy dolárov zo sumy 683,4 milióna dolárov. Ich výška prekonala očakávania Wall Street. Tržby za reklamu na samotnom americkom trhu sa počas apríla až júna takmer zdvojnásobili.

Analytici oslovení v prieskume spoločnosti FactSet v priemere očakávali, že Twitter v druhom kvartáli dosiahne zisk 7 centov na akciu pri tržbách 1,07 miliardy dolárov. Twitter prognózuje, že v treťom kvartáli dosiahne tržby v pásme 1,22 až 1,3 miliardy dolárov.

Počet každodenných používateľov mikroblogovacej siete sa počas apríla až júna v porovnaní s druhým kvartálom vlaňajška zväčšil o 11 percent na 206 miliónov. Tento rast bol v súlade s očakávaniami.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú