Start-upová firma končí po tom, ako minula väčšinu financií na reklamu na Facebooku

Texaská start-upová firma Unicorn zameraná na výrobu elektronických kolobežiek končí na trhu po tom, ako minula „príliš veľa financií“ na reklamy na sociálnej sieti Facebook. Zakladateľ firmy Nick Evans poslal zákazníkom e-mail, v ktorom sa im ospravedlnil za situáciu a uviedol, že ľuďom nevrátia peniaze za objednávky, keďže sú „úplne bez prostriedkov“. Doteraz sa im podarilo údajne predať 350 kolobežiek za 699 dolárov (v prepočte približne 630 eur).

Poplatky za reklamy na Facebooku a Googli, pôžičky a ďalšie výdavky spotrebovali financie rýchlejšie, ako Evans očakával. V e-maile dodal, že veľká časť peňazí išla práve na konto Facebooku, keďže chceli prilákať čo najviac ľudí. „Nanešťastie, náklady na túto reklamu boli príliš vysoké na to, aby sme vybudovali udržateľný biznis,“ napísal Evans. Firma nezverejnila žiadny príspevok na Facebooku alebo Instagrame už od 20. júna.

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie informácie zo sveta technológií

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.