VÚB sa chce počas roka zamerať na modernizáciu všetkých systémov a produktov. Banky sa totiž opäť musia podľa hovorcu VÚB Dominika Mišu pripraviť a do svojich stratégii zapracovať výrazné zhoršenie prostredia týkajúce sa regulačného rámca, a to tak v prípade bankovej dane, ako aj v prípade nových opatrení týkajúcich sa úverovania.

„VÚB sa preto spolu s ostatnými bankami musí sústrediť na znižovanie závislosti od činností založených na príjmoch z úrokov a zavádzanie nových ponúk viac zameraných na poplatky a provízie, približujúc sa tak k úrovni západoeurópskych krajín,“ uviedol pre agentúru SITA hovorca VÚB banky Dominik Miša.

Kroky smerujúce k podpore a rozvoju digitálnych kanálov patria medzi hlavné priority VÚB, a preto banka bude pre svojich klientov aj naďalej zlepšovať existujúce a zavádzať nové riešenia. „Našim cieľom je minimalizovať, prípadne eliminovať byrokraciu v procesoch, rovnako uprednostňovať samoobslužné služby cez digitálne kanály alebo virtuálnu pobočku,“ skonštatoval Miša. Kľúčovou úlohou pobočiek by potom malo byť podľa Mišu poskytovanie služieb s vysokou pridanou hodnotou a zahŕňajú veľkú mieru poradenstva.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú