Rada pre vysielanie a retransmisiu (RVR) na svojom dnešnom zasadnutí udelila dve pokuty a začala viacero správnych konaní. V tlačovej správe o tom informovala hovorkyňa rady Ivana Čaučíková. Pokutu vo výške 663 eur udelila vysielateľovi Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) za nevhodne označený program.

Predmetným programom sa pritom rada zaoberala aj v minulosti a vysielateľovi vtedy udelila pokutu štyritisíc eur. Vysielateľovi Europa 2 RVR udelila pokutu 497 eur za odvysielanie programu s obscénnym vyjadrovaním.

RVR začala šesť správnych konaní. Dve sa týkajú vysielateľa Markíza – Slovakia vo veci odvysielania programu Spútaný motýľ 10. februára 2021 a nedodania údajov za február 2021 o percente, počte a časovom rozsahu odvysielaných programov pre nevidiacich a nepočujúcich v rámci programovej služby Tv Doma.

Aj voči vysielateľovi C.E.N. programovej služby Ta3 začala dve správne konania, ktoré sa týkajú možného nezabezpečenia objektívnosti a nestrannosti politicko-publicistického programu. Z rovnakého dôvodu začala správne konanie aj voči vysielateľovi Europa 2 pre program Ranná show Wake up!, ktorý odvysielal 4. marca 2021.

V prípade vysielateľa Stoor Sk programovej služby TVA začala správne konanie, pretože pravdepodobne uskutočnil prevod podielu na základnom imaní alebo podielu na hlasovacích právach.

Rada odňala frekvenciu vysielateľovi Kiss rádio pre Prešov, a to na základe žiadosti vysielateľa. Vysielateľovi Rádio Lumen naopak predĺžila platnosť jeho licencie do 4. júna 2030. Vysielateľom Mediálna kultúrna spoločnosť Topoľčany, Phonotex a Logos Media zmenila licencie. Registráciu retransmisie zrušila prevádzkovateľom Jurkovič – Elektro a Kateslav. Prevádzkovatelia o to sami požiadali. Spoločnosti GeCom, Swan a Drahuslavovi Černušákovi zmenila ich registrácie retransmisie.

Zdroj: SITA

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

Články, ktoré hýbu svetom