Tržby za predaj cez internet v USA počas tohtoročného výpredaja Black Friday dosiahli rekordnú úroveň. Podľa odhadu firmy Adobe Analytics kupujúci minuli 9 miliárd dolárov. Išlo o 22 % rast v porovnaní s predošlým rekordom z roku 2019, ktorý bol v sume 7,4 miliardy dolárov.
Počet zákazníkov v kamenných predajniach však prudko klesol, keďže maloobchodníci sa pre pandémiu snažili predísť vzniku veľkých davov zredukovaním akcií, v rámci ktorých poskytujú špeciálne zľavy hneď po otvorení predajní.
Podľa spoločnosti Sensormatic Solutions počet zákazníkov v obchodoch v USA počas Black Friday sa zmenšil o 52 percent. Najviac klesli osobné nákupy klenotov a obuvi. Odbyt odevov v kamenných predajniach oslabil o 50 percent a predaj tovarov pre domácnosť sa znížil o 39 %.
Teraz čítajú

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Prekvapenie z čista jasna. Huawei predstavil „svoj elektromobil“, ktorý zmätie špecifickým pohonom

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Recyklácii elektromobilov stále nikto nevenuje pozornosť. Pre batériu k nám povolali firmu až z Francúzska

Pomoc pre všetkých diabetikov je na svete. Vedci tlačia na biotlačiarni vlastný pankreas, od základov zmení diagnostiku aj liečbu cukrovky

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Slovenské e-shopy ryžujú na nedostatku PlayStation 5. Niektoré predávajú s takmer 100% prirážkou

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Volkswagen predstavil nové Polo. Je vyspelejšie ako kedykoľvek predtým, no kľúčová motorizácia mu chýba
Články, ktoré hýbu svetom

Orange stratil ďalších klientov mobilných služieb. Iným službám sa ale významne darilo, zvýšili sa aj zárobky

Cestovanie vesmírom na jadrový pohon? Práca na revolučnej kozmickej lodi raketovo napreduje, armáda USA už vybrala 3 firmy na testovanie

Slovenský startup dosiahol svetový míľnik. Ich umelá inteligencia zachráni státisíce ľudí a ušetrí miliardy
