Tržby za predaj cez internet v USA počas tohtoročného výpredaja Black Friday dosiahli rekordnú úroveň. Podľa odhadu firmy Adobe Analytics kupujúci minuli 9 miliárd dolárov. Išlo o 22 % rast v porovnaní s predošlým rekordom z roku 2019, ktorý bol v sume 7,4 miliardy dolárov.

Počet zákazníkov v kamenných predajniach však prudko klesol, keďže maloobchodníci sa pre pandémiu snažili predísť vzniku veľkých davov zredukovaním akcií, v rámci ktorých poskytujú špeciálne zľavy hneď po otvorení predajní.

Podľa spoločnosti Sensormatic Solutions počet zákazníkov v obchodoch v USA počas Black Friday sa zmenšil o 52 percent. Najviac klesli osobné nákupy klenotov a obuvi. Odbyt odevov v kamenných predajniach oslabil o 50 percent a predaj tovarov pre domácnosť sa znížil o 39 %.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú