
V dnešnej dobe plnej streamovacích služieb pozerá klasickú televíziu len málokto. Športové prenosy však zatiaľ na tých najpopulárnejších streamovacích platformách absentujú, no šéf Netflixu, Reed Hastings, povedal, že v budúcnosti by sme sa takéhoto obsahu mohli dočkať, upozornila československá fanúšikovská stránka Netflix na Facebooku.
Ak ale očakávaš, že v priebehu najbližších mesiacov si na Netflixe zapneš F1 alebo zápas niektorej z popredných svetových futbalových či hokejových súťaží, asi ťa sklameme.
Ako píše ScreenRant, v priebehu najbližších pár rokov chce Netflix investovať každý zarobený dolár na produkciu nových seriálov a filmov.
Netflix naučil lidi platit za obsah a změnil způsob, jakým dnes sledujeme filmy a seriály. Nemusí ale zůstat jen u nich,…
Gepostet von Netflix CZ + SK Fans am Freitag, 11. September 2020
Relácie ako správy, športové prenosy či herné streamy by však podľa slov riaditeľa niekedy v budúcnosti mohli dávať zmysel. V komentároch pod príspevkom na Facebooku k tejto téme používatelia služby neskrývajú svoje nadšenie z nových možností. Väčšina z nich sa dožaduje najmä športových prenosov ako F1, NHL a samozrejme futbalu.
Uvidíme, či dokáže vedenie platformy ignorovať tieto túžby používateľov a či bude skutočne najbližších pár rokov investovať všetky zarobené milióny do filmovej a seriálovej produkcie.
Zdroj: Facebook, ScreenRant
Teraz čítajú

AKTUALIZOVANÉ Máme prvé video z letu helikoptéry na Marse, NASA prepísala históriu

Ľudské bunky rástli v opičích embryách a ľudsko-opičia chiméra žila rekordný počet dní, vedci varujú pred etickým problémom

Z e-shopov späť do obchodov. Predajcovia elektroniky po mesiacoch otvárajú, takéto sú podmienky

Dogecoin je minulosť. Teraz už môžeš investovať aj do kryptomeny so známym Pokémonom

ZAUJÍMAVÉ Slovensko čelilo masívnemu hackerskému útoku na firmy a inštitúcie. Čo sa vlastne stalo?
Články, ktoré hýbu svetom

Nikto nešoféroval auto. Dvaja ľudia zomreli pri hrozivej nehode Tesly so zapnutým autopilotom, znovu odhalila obrovskú nezodpovednosť ľudí

Slovenská firma lákala na „najúžasnejšiu televíziu na trhu“. Reklamou klamala a zavádzala zákazníkov

Autopilot Tesly opäť zabíjal. V aute, ktoré nikto nešoféroval, zahynuli dvaja ľudia

Za donutmi od východniarov sa idú Slováci zblázniť, cestujú za nimi aj zo Žiliny
