Zákazníci banky mBank budú môcť svoje otázky a prípadné požiadavky vyriešiť v internet bankingu rýchlejšie a s pomocou expertov. Banka doň totiž pridala novú funkciu, ktorá im umožní komunikovať svoje požiadavky aj bez návštevy pobočky alebo volaní na mLinku.

Nový chat v internet bankingu mBanky ponúka možnosť konzultácie požiadaviek klientov s expertmi banky, nejde teda o žiaden automat, ktorý by poskytol len vopred prednastavené odpovede.

Okno s chatom je k dispozícii stále a zákazníci tak môžu takúto podporu využiť aj pri vykonávaní prevodov alebo iných úkonoch na webe. Konverzáciu navyše banka uchováva a klient sa tak k nej môže neskôr vrátiť.

V novembri navyše mBank vylepšila aj svoju mobilnú aplikáciu, do ktorej pridala možnosť odkrytia detailov kreditnej karty po zadaní PIN kódu, čo klientom uľahčí platby na internete.

Zároveň však banka pridala aj možnosť blokovania DCC platieb pri zahraničných transakciách s nevýhodným kurzom, ktorý sa môže líšiť aj o 15 %. Okrem toho poskytla mBank klientom v aplikácii aj možnosť zablokovania výberov z bankomatov a magnetického prúžku na kreditke, čo môže pomôcť proti zneužitiu karty po krádeži.

Zdroj: mBank

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú