
Takmer 70 % ľudí je ochotných zdieľať svoj profil na sociálnej sieti, aby získali zľavu pri online nakupovaní. Vyplýva to z globálneho prieskumu kyberbezpečnostnej spoločnosti Kaspersky. Podobný podiel respondentov by tak spravil aj pre nájdenie priateľov, s ktorými stratili kontakt.
Pre získanie vysnívanej práce a pre získanie prístupu k exkluzívnym zážitkom je ochotných zdieľať svoj profil okolo 60 % respondentov a pre zrýchlené vybavenie cestovnej kontroly či pre zabezpečenie miesta pre dieťa v prvotriednej škole by to spravila viac ako polovica.
Takmer polovica respondentov by tiež zdieľala svoj profil pre zabezpečenie lepšieho prenájmu bytu či domu a okolo 40 % respondentov by tak urobilo pre udelenie víz do inej krajiny či pre zrýchlené vybavenie zákazníka na zabezpečenie úveru.
Ako však spoločnosť upozornila, vďaka zapojeniu sa do online prieskumu môže spotrebiteľ získať zľavu na obľúbenú značku, čo však môže viesť aj k tomu, že daná spoločnosť o ňom získa viac informácií, než by spotrebiteľ chcel. Na ochranu online i offline súkromia odporúča spoločnosť dávať si pozor, ktoré osobné informácie ľudia zdieľajú online. Spoločnosť tiež odporúča používať spoľahlivé bezpečnostné riešenia.
Zdroj: TASR
Teraz čítajú

Facebook čelí gigantickej žalobe z Česka. Na súd sa obrátil majiteľ známych kasín kvôli reklame, žiada vysoké odškodné

Dlhoročný súdny spor Tesly s bývalým inžinierom, je konečne urovnaný. Ukradla jej čínska automobilka autopilota?

Hrozí im ťažký priebeh Covid-19. Našli novú rizikovú vlastnosť, ktorá môže ohroziť vybranú skupinu ľudí

Čína buduje vesmírne zbrane a je najväčšou hrozbou sveta, varujú špióni USA

Pôvodne vtip, dnes má prvého milionára. Dogecoin búra rekordy a za posledných 7 dní narástol o stovky percent
Články, ktoré hýbu svetom

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Totálne komiksové šialenstvo. Toto sú všetky DC novinky, ktorých sa v najbližších rokoch dočkáme

Vylepšili historicky prvú snímku čiernej diery. Lepšiu si ešte určite nevidel, teraz vrhá von prúd plazmy

Vedci vyvíjajú „roborastliny“, ktoré ti nahlásia, že sú choré. Špenátový list dokáže poslať e-mail

Vlastné aerolinky malo aj Slovensko, ich osudy sú však tragikomické. Príbeh Slovakian Airlines vyniká najviac
