Doom Eternal prekonal magickú hranicu. Zahrali si ho pri viac ako 1000 fps

Hráčom obyčajne pri hraní hier stačí, aby im hra stabilne fičala zhruba na úrovni 60 snímkov za sekundu. Dvaja páni,  Piotr „Lipton“ Szymanski a Marcin „Ryba“ Rywak, dokázali na pretaktovanom počítači rozbehať nový Doom Eternal až pri 1022 snímkoch za sekundu, informuje Tom’s Hardware.

Vývojár enginu, na ktorom beží táto akčná strieľačka, pri vydaní tvrdil, že samotný engine dokáže hru rozpohybovať na viac ako 1000 snímkov za sekundu. Dvojica Poliakov sa to rozhodla otestovať na počítači s Intel Core i7 9700K taktovaným na 6,6 GHz.

Celú zostavu dopĺňala grafická karta Asus RTX 2080Ti Strix, 16 GB operačnej pamäte RAM a 512 GB SSD úložisko, informuje TechSpot. Spojazdniť celú konfiguráciu im zabralo zhruba dva dni práce, no vo finále sa im skutočne podarilo prekonať spomínaných 1 000 snímkov za sekundu.

Hra ale bežala v rozlíšení 1,280 x 720 pixelov s vypnutým HDR. Pri prekonaní tejto hranice bol navyše obraz namierený na čiernu stenu, čiže sa v podstate nemuseli vykreslovať žiadne zložitejšie textúry. Pri bežnom hraní však bez problémov dosahovali 600 až 800 snímkov za sekundu.

Zdroj: TomsHardware, TechSpot

Pošli nám TIP na článok