Po piatich rokoch pôsobenia na slovenskom trhu končí predaj povinného zmluvného poistenia pre vozidlá, ako aj predaj havarijného poistenia pod značkou Onlia. Ako dôvod firma uviedla strategické rozhodnutie. Svoju energiu chcú upriamiť k dlhodobému rozvoju značky Union. Vo všetkých Onlia inováciách plánuje poisťovňa Union pokračovať.

Existujúcich klientov sa situácia podľa vyjadrení Unionu nijako nedotkne. Končí sa totiž len predaj nových poistení. Všetkým novým záujemcom ponúknu podobný produkt poisťovne Union. Mobilná aplikácia Onlia bude stále fungovať. Existujúci klienti cez ňu budú môcť nahlasovať poistné udalosti a odosielať žiadosti v prípade potreby zmeny údajov v zmluve.

Onlia je digitálna poisťovacia značka, ktorej prevádzkovateľom je Union poisťovňa. Na slovenský poisťovací trh vstúpila v roku 2015, Union poisťovňa tu funguje od roku 1992. Je členom holandskej skupiny Achmea.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú