Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Z najnovšej štúdie spoločnosti Open-Xchange vyplýva, že britskí používatelia čoraz častejšie strácajú dôveru z najpopulárnejších aplikácií na trhu. Hlavným dôvodom je zneužívanie ich osobných údajov, informuje Techradar.

Z prieskumu vyplýva, že 32% používateľov by najradšej prestalo využívať produkty spoločnosti Facebook. Na druhej strane je prekvapivým výsledkom to, že podobnú mienku na čínske zariadenia Huawei má len 11% a to aj napriek viacerým obvineniam v poslednej dobe.

Pomerne dobré výsledky obdržala spoločnosť Google, ktorej produkty či služby by chcelo prestať využívať iba 10% spotrebiteľov. Kalifornský gigant Apple, respektíve jeho produkty a služby sa aktívne snaží prestať využívať taktiež približne 11% britských používateľov.

Celkovo však výsledky odhaľujú fakt, že veľké percento spotrebiteľov má vážne problémy s dôverou, ktorá súvisí s ochranou ich osobných údajov. Technologickým firmám v tejto oblasti úplne dôveruje len necelých 6%. Katastrofálne výsledky zaznamenali aj najväčšie komunikačné a informačné platformy, ktorým nedôveruje 58 a 63 percent opýtaných.

Zdroj: Techradar

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú