Čínsky internetový gigant Alibaba otvoril dvere predajcom z USA, vďaka čomu môžu americké firmy začať predávať svoje produkty na oficiálnej stránke Alibaba.com. Tento krok sprevádzala túžba vyrovnať sa konkurencii (Amazon) a rozšíriť tak svoju pôsobnosť z čínskeho trhu aj na globálny, informuje Venturebeat.

Najnovšie štatistiky odhadujú, že viac ako 95 % predajcov na stránke pochádza z Číny, avšak jedna tretina kupujúcich sídli práve v USA. Tento plán poskytne americkým firmám prístup k novým zákazníkom v Číne, ale aj vo svete. Podmienkou je však členský poplatok vo výške približne 2000 dolárov, ktorý budú musieť zaplatiť potenciálni americkí predajcovia.

Spoločnosť už minulý mesiac v snahe vyrovnať sa konkurencii a ďalej napredovať uviedla webovú stránku v anglickom jazyku, ktorá je zameraná na obchodníkov. Hlavným cieľom je zdvojnásobiť počet medzinárodných značiek na počet vyše 40 000 v priebehu nasledujúcich troch rokov.

Zdroj: Venturebeat

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú