O2 od 1. júla sprehľadňuje a zjednodušuje ponuku denných dátových balíčkov, ktoré zákazníci využívajú k programom O2 Fér, O2 Voľnosť a O2 Moja Firma. Po novom ruší doterajšie dva balíčky s objemom 700 MB alebo 1,5 GB dát na deň a nahrádza ich jediným balíčkom s neobmedzeným množstvom dát v cene 1,4 Eur/deň.

Balíčky denných dát sú u zákazníkov programov O2 Fér, O2 Voľnosť a O2 Moja Firma držia obľubu už veľmi dlho. Medzi zákazníkmi predplatených kariet sú podľa operátora preferovanejšie ako mesačné balíčky dát, pričom množstvo zákazníkov si objem denných dát aktivuje počas dňa aj viacnásobne. Preto sa operátor rozhodol zákazníkom, ktorí nepotrebujú dáta využívať pravidelne každý deň, vyjsť v ústrety a ponúknuť im úplnú voľnosť pri dátovaní bez nutnosti viacnásobnej aktivácie.

Nový balíček Nekonečné dáta na deň poskytne plnou rýchlosťou až 20 GB denných dát, čo vysoko prevyšuje bežnú dennú spotrebu väčšiny zákazníkov. Aj po prekročení ochranného limitu môže zákazník naďalej pokračovať v dátovaní zníženou rýchlosťou (2Mbps pri sťahovaní a 1 Mbps pri odosielaní dát) až do konca dňa bez ďalších poplatkov.

Čo všetko sa zmení?

O2 upravuje ceny volaní a SMS do zahraničia (nie v rámci Slovenska). Cenu volaní do zahraničia dorovnávame na úroveň volaní ako doma. Pri O2 Fér meníme cenu volaní do zahraničia z pôvodných 0,10 € / min na 0,15 € / min. Taktiež meníme aj cenu SMS z 0,06/SMS na 0,072/SMS.

Ak nebudeš mať záujem pokračovať po vyššie opísaných zmenách, môžeš odstúpiť od zmluvy. Pre O2 Fér na faktúru je možné od zmluvy odstúpiť iba písomne, vo všetkých predajniach O2.

Pre O2 Fér s dobíjaním kreditu je možné odstúpiť od zmluvy písomne alebo po overení totožnosti aj telefonicky, e-mailom alebo cez Whatsapp.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú