20 miliárd dolárov. Približne toľko do tvorby svojho obsahu za posledných päť rokov naliala služba Apple TV+, ktorá sa od začiatku streamovacích vojen rozhodla nenasledovať Netflix a spol., ale radšej si raziť svoju vlastnú cestu.

Apple namiesto ponuky tisícok hodín bezduchých filmov a seriálov budúcnosť svojej služby postavil na kvalite a prémiovom zážitku, ktorý chcel spojiť s celkovým imidžom značky. Produkty Apple odjakživa kombinovali špičkový dizajn s vynikajúcim výkonom i dôrazom na detail, a práve tieto charakteristiky chcel gigant z Kalifornie preniesť aj do svojej digitálnej platformy.

Stávka na kvalitu a prémiový zážitok možno vyzerala dobre na papieri, realita však priniesla iný príbeh. Služba po piatich rokoch napriek miliardovému úsiliu stojí na pokraji diváckeho záujmu a za Netflixom i ďalšou konkurenciou strašidelne zaostáva. Chystá preto veľké zmeny.

Ľudí už kvalita nezaujíma

Apple TV+ už v roku 2019 do ringu streamovacích služieb nastupovala s veľkým hendikepom. Na rozdiel od Disney+, Max či SkyShowtime, za ktorými stoja mediálni giganti a filmové štúdiá so storočnou históriou, sa Apple do boja púšťal celkom na vlastnú päsť. Nehodlal sa spoliehať na tisícky zakúpených filmov a seriálov, ako to robí Netflix, nechcel ponúkať balast. Hlavnou víziou novej služby bolo, aby každá jedna novinka priniesla prémiový zážitok.

Čítaj viac z kategórie: Filmy & seriály

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP