20 miliárd dolárov. Približne toľko do tvorby svojho obsahu za posledných päť rokov naliala služba Apple TV+, ktorá sa od začiatku streamovacích vojen rozhodla nenasledovať Netflix a spol., ale radšej si raziť svoju vlastnú cestu.

Apple namiesto ponuky tisícok hodín bezduchých filmov a seriálov budúcnosť svojej služby postavil na kvalite a prémiovom zážitku, ktorý chcel spojiť s celkovým imidžom značky. Produkty Apple odjakživa kombinovali špičkový dizajn s vynikajúcim výkonom i dôrazom na detail, a práve tieto charakteristiky chcel gigant z Kalifornie preniesť aj do svojej digitálnej platformy.

Stávka na kvalitu a prémiový zážitok možno vyzerala dobre na papieri, realita však priniesla iný príbeh. Služba po piatich rokoch napriek miliardovému úsiliu stojí na pokraji diváckeho záujmu a za Netflixom i ďalšou konkurenciou strašidelne zaostáva. Chystá preto veľké zmeny.

Ľudí už kvalita nezaujíma

Apple TV+ už v roku 2019 do ringu streamovacích služieb nastupovala s veľkým hendikepom. Na rozdiel od Disney+, Max či SkyShowtime, za ktorými stoja mediálni giganti a filmové štúdiá so storočnou históriou, sa Apple do boja púšťal celkom na vlastnú päsť. Nehodlal sa spoliehať na tisícky zakúpených filmov a seriálov, ako to robí Netflix, nechcel ponúkať balast. Hlavnou víziou novej služby bolo, aby každá jedna novinka priniesla prémiový zážitok.

Tento článok je dostupný členom Fontech PREMIUM

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú