Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Operátor O2 doteraz poskytoval svojim zákazníkom dve mobilné aplikácie, pričom každá z nich je zameraná na iné účely. Hlavná aplikácia Moje O2 poskytuje prehľad spotreby, služieb, možnosti pre aktiváciu balíčkov a vyplácanie faktúr. V separátnom titule Extra výhody môžu zákazníci nájsť rôzne benefity. Podľa našich informácií plánoval operátor zlúčenie aplikácií už niekoľko týždňov.

Veľká zmena v aplikácii Moje O2 nastala ešte na jeseň minulého roka, kedy bolo prerobené celé jej prostredie a dostalo sa na nový dizajn, ktorý kombinuje farby operátora. Používatelia však majú oddnes k dispozícii ďalšie vylepšenie, ktorá im prinesie všetky benefity zo separátnej aplikácie Extra výhody.

Aktualizácia 29.6.2020

Aplikácia Extra výhody je oficiálne súčasťou hlavnej aplikácie Moje O2, o čom spoločnosť informuje aj na webe. Samostatnú sekciu v tomto titule nájdu zákazníci operátora po aktualizovaní aplikácie v AppStore a Obchode Play.

Samotná aplikácia Extra výhody je stále funkčná a dá sa stiahnuť, avšak neobsahuje už žiadne benefity. O2 ju neskôr pravdepodobne z obchodov s aplikáciami stiahne.

Aktualizácia 15.6.2020

O2 oficiálne informuje o zlúčení aplikácií Extra výhody a Moje O2. Spojenie týchto titulov príde už 29. júna, na čo spoločnosť upozornila v samotnej aplikácii Extra výhody, ale aj na svojom webe. Používatelia sa tak o pár týždňov dočkajú zlúčenia, ktoré im prinesie všetky výhody a benefity do jednej hlavnej aplikácie operátora.

Screenshot/Extra výhody/FonTech

Pôvodný článok:

O2 zlúči mobilné aplikácie, prinesie benefity pre všetkých

Operátor totiž pripravuje ďalšiu zmenu vo svojich aplikáciách a tentokrát sa bude jednať o zlúčenie dvoch titulov. Do aplikácie hlavnej aplikácie tak pribudnú benefity z aplikácie Extra výhody, ktorá obsahuje viacero zaujímavých ponúk. Na túto zmenu už spoločnosť upozorňuje aj v samotnej aplikácii.

Screenshot/FonTech

Integráciou týchto výhod do hlavného titulu tak budú mať zákazníci všetky z nich na dosah aj bez toho, aby do smartfónu inštalovali ďalšiu aplikáciu. Zlúčenie týchto aplikácií pre redakciu FonTech.sk potvrdila aj hovorkyňa O2, Tereza Molnár.

Našim cieľom je umožniť všetkým našim zákazníkom využívať benefity nášho lojalitného programu O2 Extra výhody, v ktorom môžu nájsť zľavy na rozličné produkty a služby. Z toho dôvodu pripravujeme presun obsahu aplikácie O2 Extra výhody do aplikácie Moje O2,“ vyjadrila sa v odpovedi pre FonTech.sk hovorkyňa O2, Tereza Molnár.

Zatiaľ nie je známe, kedy toto zlúčenie nastane, no stať sa tak môže v niektorej z ďalších aktualizácií aplikácie Moje O2. Jej hodnotenie od zákazníkov v obchodoch AppStore a Obchod Play je podľa hovorkyne veľmi priaznivé.

O2

Klienti operátora si pritom môžu aktuálne aktivovať v aplikácii Moje O2 digitálny box, ktorý im umožní využívať elektronické platenie, doručovanie faktúr a získajú prístup k elektronickým dokumentom.

„Po novom sme preto do Moje O2 integrovali aj digitálny box, kde bude mať zákazník všetky potrebné zmluvy a dokumenty týkajúceho sa služieb poruke,“ dodala v odpovedi pre FonTech.sk hovorkyňa O2.

V opačnom prípade, ak zákazník Digitálny bonus nevyužije a neaktivuje si digitálny box, bude mu účtovaná vyššia faktúra o 2 €. Viac detailov o tejto zmene nájdeš v samostatnom článku.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú