Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

banner-oneplus-xSpoločnosť OnePlus včera ohúrila celý technologický svet svojim najnovším počinom, s novinkou OnePlus 3. Ten kombinuje tie najlepšie parametre spolu s jednoduchým, no zato hodnotným dizajnom. OnePlus doteraz predstavoval nové generácie svojich smartfónov približne s odstupom jedného roka. Pri modeli OnePlus X sa tento čas skrátil a tohto smartfónu sme sa dočkali približne polroka po predstavení vlajkovej lodi OnePlus 2. 

Sleduj FónyzČíny.sk aj na FacebookuGoogle+ Instagrame!

Očakávania sa tento rok nenaplnia a novej generácie OnePlus X sa tak už v tomto roku zrejme nedočkáme. Naznačil to samotný CEO spoločnosti, Carl Pei, ktorý sa nechal počuť, že sa OnePlus v tomto roku bude zameriavať hlavne na svoju novú vlajkovú loď. Fakt, že by sme sa v tomto roku nedočkali nástupcu X-ka, je viac než prekvapivý. Toto zariadenie má totižto naozaj vynikajúcu spätnú väzbu a je oň stále dostatočne veľký záujem. To znamená, že novej verzie OnePlus X sa určite dočkáme, no pravdepodobne sa s ním stretneme až v roku 2017.

OnePlus X môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>




oneplus-x-recenzia (23)
Rozhodnutie spoločnosti je pochopiteľné, keďže sa chce naplno venovať OnePlus 3-ke. Vďaka tomu by sme sa mali dočkať naozaj vynikajúcej kvality spracovania a systémovej optimalizácie, ktorá bude zdobiť každý jeden kus „zabijaka vlajkových lodí“. Je pravdepodobné, že spoločnosť sa rozhodla pre tento krok kvôli slabšej odozve pri predstavení predchádzajúcej vlajkovej lodi OnePlus 2. OnePlus sa teda snaží poučiť z vlastných chýb, čo sa nám, samozrejme, veľmi páči.

carlpei_big
Carl ďalej dodal, že sa v dlhodobom horizonte zamerajú aj na spojenie vývoja systémov OxygenOS a HydrogenOS. Tiež plánujú silnejšie zameranie na služby, ktoré môžu ponúknuť zákazníkom po predaji produktov. OnePlus nenechalo nič na náhodu a rozhodlo sa pre viaceré zásadné zmeny po tom, ako OnePlus 2 obdržal menší záujem, než výrobca predpokladal. Zrušenie systému pozvánok patrí taktiež medzi zmeny, ktoré vítame s otvorenou náručou. Na záver Carl uviedol, že spoločnosti sa najviac darí v Európe, Indii a USA. Európa je najrýchlejšie rastúcim trhom tohto čínskeho giganta a v Indii je najpredávanejším zariadením v cenovej hladine nad 300 €, práve predchádzajúca vlajková loď OnePlus 2. Čo si o týchto krokoch myslíte vy? Dosiahne spoločnosť s ich pomocou želaný úspech tak, ako tomu bolo pri OnePlus One?

Zdroj: Gizmochina.com

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú