Need For Speed patrí medzi najpamätnejšie herne franšízy desaťročia. Značka zažila revolúciu na začiatku tisícročia s príchodom dvojice hier zo série Underground, ktoré boli hutne inšpirované filmami Rýchlo a Zbesilo. Práve prvý diel z roku 2003 si prešiel kozmetickou premenou za pomoci ray tracingu, ktorý z prvého Undergroundu vytvoril konkurencieschopnú hru aj v dnešnej dobe.

Nie je tajomstvom, že Underground z roku 2003 nezostarol najlepšie, predsa len hra bola určená na vtedajšiu dobu a herné konzoly na čele s PS2. To však nebráni fanúšikom hry, aby sa na jej grafickú stránku pozreli aj v dnešnej dobe a za pomoci moderných technológii túto klasiku oživili.

Prelomovým krokom v prerábke Need For Speed: Underground bol geniálny mod užívateľa AMTxDRxRL v roku 2017, ktorý na grafickú vrstvu, vtedy viac ako 15 rokov starej hry, naniesol stovky nových textúr vo vysokom rozlíšení. Ako hra dopadla vtedy, sa môžeš pozrieť na tomto videu.

🔥 NFSU1 - Redux , but with RT Shaders 🔥

Na tento vlak teraz nastúpil aj užívateľ Stre1itzia, ktorý na hru aplikoval najzvučnejšiu technológiu posledných mesiacov – ray tracing. Konkrétne ide o technológiu ReShade, dodávajúcu objektom na scéne efekt ray tracingu, aj keď samozrejme tieto hry touto technológiou nedisponujú.

Nenechaj si ujsť
iOS 14 prinesie jednu z najväčších zmien dizajnu za posledné roky. Požičia si ju od iPadov

Ku konečnému údivu z grafiky takmer 17 rokov starej to však postačuje. Jediným rozdielom medzi ReShade technikou a plnohodnotným ray tracingom je v tom, že zatiaľ čo ray tracing vykresľuje všetky objekty plnohodnotne, ReShade je aplikovaný len na objekty viditeľné v daný moment na scéne.

Čítajte viac z kategórie: Hry

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP