Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Objednávanie tovaru od čínskych predajcov má svoje špecifiká. Kým najväčším lákadlom sú výrazne nižšie ceny než na Slovensku, negatívom môže byť zložitejšie vybavovanie reklamácií a vrátenie tovaru. Náš partnerský e-shop Gearbest má však teraz novinku, ktorá poteší všetkých európskych zákazníkov.

Európske servisné centrum je konečne skutočnosťou

Obrovský čínsky predajca totiž otvára nové záručné a servisné centrum, a to priamo v Európe. Konkrétne ide o Španielsko a vďaka tomu získame aj na Slovensku opäť nové možnosti zákazníckeho servisu. S posielaním tovaru do ďalekej Číny už nebudú také starosti a reklamácie vybavíš oveľa bližšie, lacnejšie a rýchlejšie. Nové servisné centrum už spúšťa svoju prevádzku, takže využívať ho môžeš prakticky okamžite. Táto možnosť navyše platí aj pre staršie objednávky, ktoré vznikli ešte pred dnešným dátumom.

Nové centrum bude prijímať zásielky v podobe smartfónov, tabletov, dronov a robotických vysávačov. Pokiaľ chceš teda reklamovať daný tovar objednaný z Gearbestu, v prvom rade odporúčame kontaktovať zákaznícke centrum predajcu. V prípade objednávok cez náš FonTech Shop ti s tým radi pomôžeme a dohodneme detaily.

Toto nesmieš zmeškať!

Následne bude potrebné zaslať tovar do centrály v Španielsku. Odporúčame využiť Slovenskú poštu a balíky odosielať doporučene ako listové zásielky (pokiaľ to dovoľujú rozmery). V takom prípade sa cena pohybuje približne v rozmedzí od 6 € (500 g zásielka) do takmer 15 € (2 kg zásielka). Náklady na poštovné smerom do Španielska hradí zákazník, po odbavení reklamácie ti už Gearbest zašle tovar naspäť na ich náklady.

Nakupovanie je opäť jednoduchšie

Po skladoch v Európe, vďaka čomu môžeme dostať vybrané produkty v priebehu pár dní, či lacnej doprave EU Priority line bez ďalších poplatkov, tak Gearbest prináša ďalšiu vítanú novinku pre európskych zákazníkov. Nakupovanie čínskej elektroniky má tak znova ďalšiu obrovskú výhodu.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú