Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Krízová situácia so šíriacim sa koronavírusom si vyžiadala prísne obmedzenia, ktoré postihli aj otváracie časy mnohých prevádzok spoločností. Obchody upravili otváracie hodiny a kvôli bezpečnosti a ochrane zdravia boli obmedzené aj „kamenné“ predajne mobilných operátorov. Niektorí z nich sa neskôr rozhodli svoje prevádzky opäť otvoriť, avšak s výraznými obmedzeniami. Aktuálne už aj operátori pristúpili k dlhším otváracím hodinám vo svojich predajniach, no stále môžu byť niektoré pobočky ovplyvnené doterajšími nariadeniami.

Vláda Slovenskej republiky vyhlásila v marci núdzový stav, ktorý ovplyvnil fungovanie mnohých obchodov. V nariadení sa však nachádzajú medzi výnimkami predajne potravín, lekárne, drogérie, pošta, banky, ale aj mobilní operátori a ďalšie vybrané inštitúcie. Zoznam všetkých, ktoré majú v núdzovom stave výnimku, nájdeš na oficiálnej stránke Ministerstva zdravotníctva SR alebo Ministerstva vnútra SR.

Mobilní operátori dostali výnimku, nakoľko ich služby sú potrebné aj v takejto krízovej situácii. Vzhľadom na pretrvávajúce šírenie koronavírusu však aj oni upravili kvôli bezpečnosti a ochrane zdravia pracovníkov a zákazníkov podmienky a otváracie hodiny. Pri návšteve predajní operátorov je taktiež potrebné dodržiavať bezpečnostné opatrenia. Svoje predajne však operátori počas víkendov zatvárajú po celom Slovensku.

Pobočky operátorov už fungujú dlhšie

Pred návštevou predajne svojho operátora je potrebné skontrolovať si otváracie časy pre konkrétnu predajňu. Telekom, Orange, O2 aj 4ka informujú zákazníkov o otvorení jednotlivých pobočiek na svojich weboch. Keďže sa však najmladší slovenský operátor riadi otváracími časmi Slovenskej pošty a partnerských predajní, je potrebné overiť otváracie časy u jednotlivých predajcov a na poštách.

Slovenská pošta tiež k zastaveniu predaja komerčných služieb, čo sa dotklo aj operátora 4ka. Zákazníci si však na poštách môžu stále dobiť kredit, vybaviť reklamácie alebo vymeniť SIM kartu. Platí však, že pokiaľ to nie je nutné, najlepším spôsobom je vybaviť svoje požiadavky online.

To platí v prípade všetkých operátorov, čím sa zníži počet zákazníkov na pobočkách, a tým sa môže predísť riziku šírenia nákazy. So svojimi otázkami sa môžeš taktiež obrátiť na infolinky operátorov. Pri návšteve kamenných predajní však nezabúdajme na bezpečnostné opatrenia a ochranné pomôcky ako sú rúška.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú