Aktualizované 23. apríla: Novodobý trend zavádzania reklamy aj do obsahu streamovacích služieb dorazil už aj na Slovensko. Streamovacia platforma SkyShowtime ako prvá svetová videotéka do svojho obsahu integrovala reklamu. Kto ju v obsahu nebude chcieť sledovať, bude si musieť priplatiť.
SkyShowtime od dnešného dňa zákazníkom ponúka dve tarify predplatného. Tarifu s reklamou služba označuje ako Štandardné predplatné s reklamami a mesačne používateľov vyjde na 4,99 € mesačne, prípadne 39,99 € ročne. Služba predplatiteľom ponúkne celú knižnicu, obsah však bude prerušovať približne 4 až 5 minút reklamy za hodinu. Reklama sa nebude spúšťať pri sledovaní detského obsahu, rovnako ani pri prehliadaní v hlavom menu služby.
Diváci, ktorí v obsahu SkyShowtime reklamu nechcú, si budú musieť priplatiť. Doposiaľ predplatné bez reklamy predstavovalo 5,99 € na mesiac, po novom je to 7,99 €. Zdražovanie používatelia pocítia aj pri ročnom predplatnom – namiesto doteraz platných 46,99 € ich ročné predplatné vyjde o 16 € viac, teda 62,99 € na rok.
Ponuka predplatného SkyShowtime
Štandardné predplatné (do 22. apríla 2024) = 5,99 €
Predplatné Štandardné Plus (od 23. apríla 2024) = 7,99 €
Štandardné predplatné s reklamami (od 23. apríla 2024) = 4,99 €
Ročné Štandardné predplatné s reklamami (od 23. apríla 2024) = 39,99 €
Ročné predplatné Štandardné Plus (od 23. apríla 2024) = 62,99 €
Okrem zvyšovania ceny služba prekvapila aj ďalšími zmenami, o ktorých v predstihu nehovorila. Pri lacnom balíku s reklamou je napríklad prehrávanie obmedzené len na jediné zariadenie v rovnakom čase. Znamená to, že ak si členovia domácnosti pozrieť obsah na dvoch zariadeniach naraz, najlacnejšie predplatné im to neumožní. Pri tarife s reklamami rovnako nie je možné sťahovať obsah pre sledovanie offline.
Služba obmedzila počet súbežných sledovaní aj pri vyššom balíku Premium. Doposiaľ platilo, že používatelia mohli prehrávať obsah súčasne na troch zariadeniach. Po novom sa počet zmenšil iba na dve zariadenia súčasne.
Zľava zostane
SkyShowtime sa stane prvou svetovou streamovacou službou pôsobiacou na Slovensku, ktorá u nás zavedie aj reklamu. Žiadny ďalší hráči u nás zatiaľ balíčky s reklamou neponúkajú, čo sa však čoskoro zmení. Plány zaviesť do obsahu reklamu už avizovali aj Disney+ či nová služba Max, ktorá nahradí HBO Max.
Platforma SkyShowtime na Slovensko prišla aj s atraktívnou uvádzacou zľavou. Novým zákazníkom sľúbila doživotnú 50 % zľavu z predplatného. Hovorkyňa služby potvrdila, že platnosť akcie bude trvať aj pri novom balíčku bez reklamy.
„Pre všetkých predplatiteľov, ktorí využívajú ponuku celoživotnej polovičnej ceny, zostáva táto ponuka zachovaná a budú platiť 50 % z ceny predplatného Štandardné Plus.“
Pôvodný článok: Reklama na veľkých streamovacích službách si našla cestu aj na Slovensko. Streamovacia platforma SkyShowtime oznámila, že od apríla 2024 predstaví aj novú verziu predplatného s reklamou. Predplatné bude ponúkané spoločne s existujúcim balíčkom, jeho cena však výrazne narastie.
Predplatné s reklamou SkyShowtime na Slovensku a v ďalších 20 krajinách predstaví 23. apríla. Po novom tak bude služba ponúkať dva balíčky – Štandardný s reklamou a Štandard Plus, kde diváci budú môcť naďalej pozerať obsah bez reklám.
Služba uvádza, že obe verzie predplatného divákovi zabezpečia prístup k celej knižnici SkyShowtime. Jediný rozdiel sa týka vysielania reklamy. S akou frekvenciou bude reklama v obsahu platformy vysielaná ani koľko bude trvať služba nespresňuje. Netflix, ktorý ponúka predplatné s reklamou na vybraných trhoch, napríklad počas jednej hodiny odvysiela približne 4 až 5 minút reklamy v podobe 15 až 30 sekundových blokov.
Kto nechce reklamu, bude si musieť priplatiť
Cena štandardného balíčka s reklamou bude predstavovať 4,99 € mesačne. Kto nebude chcieť pozerať reklamu, bude si musieť priplatiť za predplatné Štandardné Plus, ktoré od 23. apríla bude stáť 7,99 €. Doposiaľ cena rovnakého balíčka predstavuje 5,99 €.
Služba predstaví aj nové cenovo zvýhodnené ročné predplatné. Štandardné predplatné s reklamami bude stáť 39,99 € na rok, v prípade vyššej verzie bez reklám to bude 62,99 €.
SkyShowtime na Slovensko prichádzal aj so štedrou uvádzacou zľavou, ktorá sľubovala doživotnú 50 % zľavu z predplatného. Či bude zľava platiť aj pri nových balíčkoch služba v tlačovej správe nespresňuje. Na podmienky sme sa spýtali zástupcu služby na Slovensku a správu budeme aktualizovať.
SkyShowtime sa stáva prvou veľkou streamovacou službou, ktorá spustila predplatné s reklamami na všetkých svojich trhoch. Podobný krok čoskoro očakávame aj od ďalších veľkých hráčov, vrátane Netflixu, ktorý už takéto predplatné uviedol na viacerých veľkých trhoch.
Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Zjazvené monštrum sa vracia. Stranger Things sa ukazuje v prvom videu, ukazuje temné finále
Slovenská služba s filmami zadarmo udivuje. Konkuruje Netflixu a urobila dôležitý krok
Najväčší hit Netflixu úplne prehliadli. Toto sú podľa kritikov najlepšie seriály roka
Zlý film ešte nenatočil. Christoper Nolan chystá najväčšiu vec, do akej sa kedy pustil
Stál za smrťou miliónov ľudí. Obľúbený Gladiátor sa čoskoro predstaví vo svojej najtemnejšej úlohe
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Nebezpečná baktéria číha v mori, ktoré vyhľadáva tisíce Slovákov: Hrozí nekróza aj sepsa
Drobné bobule ničia až 94 % predrakovinových buniek v čreve. Zároveň odďaľujú starnutie o niekoľko rokov
Každodenné sprchovanie ničí imunitu a spúšťa zápalové reakcie. Odborníci prezrádzajú, ako často sa umývať
Neurovedec varuje: Umelé svetlo ti potichu rozkladá imunitu a mozog. 5 jednoduchých zmien potlačí škodlivé účinky
Prírodná „prvá pomoc“ z kuchyne, ktorá prekonáva antibiotiká a lieky: Týchto 5 potravín konkurujú tvojej lekárničke
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Taiwan ukázal svetu, čo sa stane, ak zaútočí Čína. V kľúčovom teste všetkých zarazili
- Nočná mora Rusov funguje. Ukrajina dostala od USA špeciálne zariadenia, ktoré môžu rozhodnúť vojnu
- Týmto raketám neunikne nikto. Kórea do nich vložila niečo, čo zlikviduje akýkoľvek cieľ
- Váži len 40 kg a má takmer 1000 koní. Ukázali revolučný motor, ktorý pochová spaľováky
- Našiel som dokonalé rodinné auto. Na novej Dacii som prešiel 1 400 km do Chorvátska, otvorila mi oči
-
- Našiel som dokonalé rodinné auto. Na novej Dacii som prešiel 1 400 km do Chorvátska, otvorila mi oči
- POZOR: Nová dopravná značka mätie vodičov. Toto musíš spraviť, keď ju uvidíš
- Taiwan ukázal svetu, čo sa stane, ak zaútočí Čína. V kľúčovom teste všetkých zarazili
- Váži len 40 kg a má takmer 1000 koní. Ukázali revolučný motor, ktorý pochová spaľováky
- Týmto raketám neunikne nikto. Kórea do nich vložila niečo, čo zlikviduje akýkoľvek cieľ
-
- Väčšina Slovákov o nej ani netuší. Ak porušíš túto povinnosť, hrozí ti pokuta 1200 €
- Ľudstvo rieši energetickú krízu, zatiaľ čo nás potichu ničí ešte desivejší problém
- Našiel som dokonalé rodinné auto. Na novej Dacii som prešiel 1 400 km do Chorvátska, otvorila mi oči
- Archeológovia ostali v nemom úžase. V Poľsku objavili tisíce rokov staré pyramídy
- POZOR: Nová dopravná značka mätie vodičov. Toto musíš spraviť, keď ju uvidíš
Slovensko napoja na recyklované palivo. Európska mocnosť má so Slovenskom veľké plány
Elektrobus v Šali prepravil už viac ako milión cestujúcich a získava si čoraz väčšiu obľubu
Slovensko sa nemá čím pochváliť. V umelej inteligencii v EÚ značne zaostáva
Fico opäť cúva pred Bruselom. Slovensko blokuje sankcie a riskuje miliardové žaloby
Kataster sa konečne spamätal. Oddnes si dôležitý dokument vybavíš aj na pošte
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP