Slovenské televízie majú nového kráľa sledovanosti. Nie je ním žiadne večerné spravodajstvo, reality šou od Markízy či JOJ, dokonca ani iný z obľúbených seriálov z nemocničného prostredia či historickej Bratislavy. Slováci v súčasnosti v televízii nedajú dopustiť na kulinársku šou Pečie celé Slovensko, ktorá už štvrtý týždeň po sebe prepisuje rekordy tohtoročnej sledovanosti.

Najsledovanejší program roka

Zo súťažnej relácie Pečie celé Slovensko sa počas posledných rokov stala stálica STVR. Verejnoprávna televízia aktuálne vysiela už jej štvrtú sériu, no a už od premiérovej epizódy je jasné, že varenie a pečenie slovenským divákom chutí. Kulinárska šou je nielen najsledovanejším programom STVR, ale celého tohto roka.

RTVS

Záujem o reláciu každým týždňom narastá, pričom nedeľný diel si vychutnalo viac než pol milióna divákov. Pečie celé Slovensko zaznamenalo bezprecedentný trhový podiel 28,2 % v univerzálnej cieľovej skupine, aspoň na tri minúty si reláciu dokonca zaplo takmer 780-tisíc divákov. Relácia však zaujala aj u mladších divákov v cieľovej skupine 13 – 55 rokov, kde sa rovnako stala trhovou jednotkou s podielom 26,5 %.

Podobné čísla sledovanosti môže našej verejnoprávnej televízii závidieť aj dvojica našich najsilnejších vysielateľov – Markíza a JOJ. Ani ich najväčšie hity sa totiž na Pečie celé Slovensko nechytajú. Najbližšie k súťažnej šou od STVR má seriál Dunaj k vašim službám, ktorý každý týždeň k obrazovkám priláka približne pol milióna divákov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú