Najväčším slovenským eshopom sa počas trvania akcie Black Friday darilo

Eshopy zaznamenali aj nárast tržieb a predajov v porovnaní s minulým rokom. Uviedli to pre agentúru SITA v pondelok zástupcovia internetových obchodov Alza ČR a SR, Mall.sk a Hej.sk.

Sleduj Fontech aj na sociálnych sieťach!
FacebookInstagramYouTube

Alza dosiahla za posledné tri týždne, kedy prebiehala akcia Black Friday, vo všetkých krajinách kde pôsobí, obrat vo výške 3,3 miliardy českých korún bez DPH. Medziročný nárast obratu predstavoval 17 %. Celkovo sa v rámci akcie predali cez Alzu štyri milióny kusov tovaru a vybavilo vyše 1,1 milióna objednávok.

„Špička v tomto náročnom období prišla práve v piatok 29. novembra. V tento deň sa vybavilo celkovo 75 tisíc objednávok, teda 1 objednávka každú 1,14 sekundu po dobu 24 hodín, za 237 miliónov českých korún, čo je vyrovnanie doterajšieho rekordu,“ priblížil obchodný riaditeľ Alza.cz Petr Bena s tým, že firma dosiahla aj rekord v hodnote tovaru na skladoch. Ten dosiahol vyše šesť miliárd českých korún, pri 6,5 milióna kusov tovaru.

Výrazne zvýšený záujem o nákup tovaru v porovnaní s bežným obdobím roka zaznamenali aj v eshope Hej.sk.  Na internetovom obchode Mall.sk predali počas celej kampane Black Friday, ktorá trvala niekoľko týždňov, tovar v hodnote takmer 22 miliónov eur, pri medziročnom náraste o 40 %.

„Tohtoročný Black Friday potvrdil, že táto akcia oslovuje stále viac Slovákov. Od štartu kampane sme boli svedkami skokových nárastov predaja vo väčšine darčekových kategórií – od mobilných telefónov a drobnej elektroniky cez hračky až po oblečenie a doplnky,“ ozrejmil CEO skupiny Mall Oldo Bajer.