Vedelo sa, že premiéra druhej série Squid Game bude na Netflixe veľkou vecou, taký obrovský úspech, aký seriál aktuálne zažíva, však čakal len málokto. Seriálový fenomén len za pár dní od premiéry zbúral všetky doterajšie rekordy streamovacej služby a má našliapnuté stať sa najsledovanejším počinom v histórii Netflixu.

Nič sa zatiaľ nesledovalo viac

Druhá séria Squid Game sa už za prvé tri dni po premiére stala instantným globálnym hitom. Seriál sa po zaradení na Netflix 26. decembra usadil na čele rebríčka sledovanosti až v 92 krajinách a jeho sledovanosť naďalej rýchlo narastala.

Výsledkom podľa Forbes je, že juhokórejský hit si za prvých pár dní zaplo 68 miliónov predplatiteľov, čo je približne štvrtina celkovej diváckej základne platformy. Zároveň ide o doteraz najsilnejší štart akéhokoľvek projektu od Netflixu.

Doposiaľ rekord za prvý týždeň po pridaní držal seriál Wednesday, ktorý zaznamenal o 15 miliónov videní menej a za úvodné dni sa zastavil na 52,6 miliónoch pozretí. Druhá séria Squid Game sa už po troch dňoch dostala na 7. miesto najsledovanejších neanglicky hovoriacich seriálov od Netflixu. Tento zoznam pritom Netflix vyhodnocuje na sledovanosti za celý prvý mesiac.

TMDB

Aj napriek silnému štartu nie je isté, že pokračovanie Squid Game nakoniec tromfne aj svojho predchodcu. Prvá séria seriálu sa pred troma rokmi stala historicky najúspešnejším seriálom Netflixu, jeho sledovanosť sa však nabaľovala až postupne. Pri druhej sérii to môže byť skôr opačne a je predpoklad, že divácka angažovanosť bude v ďalších týždňoch skôr klesať.

Univerzum sa bude rozširovať

Bez ohľadu na to, či druhá séria Squid Game pokorí predchodcu alebo nie, v Netflixe panuje veľká spokojnosť. Streamovací gigant bude zo silného mena ťažiť aj v tomto roku, kedy plánuje uviesť finálnu tretiu sériu. Dátum jej premiéry zatiaľ zostáva tajomstvom, predbežne sa hovorí o lete alebo jeseni tohto roka.

Portál Whats on Netflix informuje, že 3. séria by mala doraziť už v lete. Odvoláva sa na YouTube kanál juhokórejského Netflixu, ktorý spoločne s trailerom omylom zverejnil aj dátum vydania, ktorým je 27. jún. Trailer z kanálu však rýchlo zmizol a nahradil ho iba neurčitý termín vydania v roku 2025.

Netflix už divákov stihol navnadiť na novú vraždiacu bábiku v krátkom teaser-traileri, ktorý sľubuje pokračovanie krvavých detských hier. Tvorca seriálu Hwang Dong-hyuk potvrdil, že tretia séria bude vyvrcholením hlavného príbehu, v budúcnosti však plánuje univerzum Squid Game rozšíriť o ďalšie novinky. Hwang napríklad vyjadril podporu myšlienke natočenia prequelov alebo príbehov zameraných na pôvod niektorých postáv či samotných hier.

Okrem nich Netflix pripravuje najmenej dvojicu ďalších projektov. Prvým bude pokračovanie úspešnej reality šou Squid Game: The Challenge, v ktorej 456 súťažiacich imituje niektoré z hier seriálu a bojuje o finančnú výhru. Netflix v spolupráci s Davidom Fincherom tiež pracuje aj na americkom remaku hlavného seriálu, ktorý by mal popularitu seriálu ešte viac rozšíriť.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP