Aktualizované 04.07.2023

VÚB sa podarilo vyriešiť technické problémy, ktoré zapríčinili komplikácie s internetovým a mobilným bankovníctvom, ako aj nefunkčné služby na niektorých pobočkách po celom Slovensku.

„Žiaľ, išlo o rozsiahlejšie technické problémy, ktoré si vyžadovali komplexnejšie riešenie. Klientov by sme radi upokojili, že išlo čisto o technický problém a ich dáta sú plne v bezpečí,“ uviedla banka v oficiálnom vyhlásení.

Pôvodný článok

VÚB banka, druhá najväčšia banka na Slovensku, eviduje rozsiahle výpadky svojich služieb. Týka sa to nielen internetového bankovníctva, ale napríklad aj niektorých služieb na pobočkách, ktoré fungujú v obmedzenom režime. Informáciu priniesla samotná banka na Facebooku.

Vážení klienti, aktuálne evidujeme technický výpadok, ktorý zasiahol najmä internetové a mobilné bankovníctvo a služby na pobočkách. K dispozícii je výber prostredníctvom bankomatov. Za výpadok sa veľmi ospravedlňujeme a prosíme o trpezlivosť. Pracujeme na tom, aby sme problém čo najskôr odstránili. Budeme vás informovať. Ďakujeme za pochopenie,“ informuje VÚB.

Dôvod tohto výpadku nie je známy, banka však aktuálne pracuje na čo najrýchlejšom vyriešení problémov. Problémy mali podľa dostupných informácií začať už  okolo 15:00. V čase písania článku problémy s internet bankingom stále neboli opravené.

VÚB Internet Banking/Screenshot

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP