Čínsky gigant Xiaomi sa stal svetovou jednotkou v segmente nositeľných zariadení. Počtom predaných kusov či podielom na trhu je ďaleko pred konkurenciou.

Dovolíme si tvrdiť, že Xiaomi započalo súboj s konkurenciou na poli nositeľných zariadení predstavením Mi Band náramku. Ten sa behom krátkej doby stal nesmierne populárny. Prvý Mi Band náramok prišiel s veľmi lákavou cenovkou a zaujímavými smart funkciami. Žiaľ, absencia displeja mnohých od tohoto náramku odradzovala, preto malo Xiaomi jasný cieľ, prísť s lacným zariadením, ktoré ponúkne podobné funkcie a tie sa budú dať zobrazovať na displeji.

Mi Band 2 snáď predčil očakávania aj samotného výrobcu a stal sa najpopulárnejším nositeľným zariadením doposiaľ. Aj napriek drobným nedostatkom, ako napríklad horšia čitateľnosť displeja, bol a ešte aj stále je veľmi obľúbený. No Xiaomi prišlo s treťou verziou Mi Band, teda s Mi Bandom 3. Ten posunul funkcie náramku na ešte vyššiu úroveň. Bolo pridaných omnoho viac funkcií, jemnejší dotykový displej a taktiež prišla aj verzia s NFC, pomocou ktorej je možné platiť namiesto platobnej karty.

Aj vďaka týmto úspešným zariadeniam predaje Xiaomi medziročne vzrástli o neuveriteľných 90.9 %. Ich súčasný podiel na trhu v tomto segmente tvorí 21.5 %. Na druhom mieste za Xiaomi sa nachádza Apple s podielom 13.1 %. Apple na druhú priečku vystrelil úspech ich slúchadiel AirPods.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú