Určite poznáš ten pocit, keď prídeš k známemu, pozeráte TV a ty sa nevieš zbaviť pocitu nepohodlia z toho, čo vidíš. Povieš, že sa ti obraz jeho TV nepozdáva a on vôbec nevie o čom hovoríš. Problém nie je v tebe, ale v špinavom marketingu, ktorý totálne ničí zážitok z filmu na takmer každej TV.

Reč je o úprave obrazu, ktorú vykonávajú moderné televízory. Ľudia skôr kúpia obrazovky, ktoré ponúkajú viac funkcií, preto sú výrobcovia nútení tieto systémy vyvíjať a dávať im (z marketingového hľadiska) lákavé mená – Quantum Dot Technology, Dynamic Tone Mapping Pro, 4K Quantum Color. Ide však len o nečistý marketing, ktorý v skutočnosti totálne ničí kvalitu obrazu.

Filmári na nich pracujú mesiace, ty ich zničíš jediným nastavením
Tento článok je dostupný členom Fontech PREMIUM

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú