Aplikácia Whoo, ktorej vývojársky tím je zložený z piatich mladých Slovákov, je zoznamka a hra v jednom. Pomáha nájsť sociálne siete osôb v tvojej blízkosti a na Slovensku sa teší veľkej popularite.

Spája sociálne siete dokopy

Whoo je nová slovenská aplikácia, ktorá na na akomkoľvek mieste vyhľadá ľudí v bezprostrednom okolí a ukáže ich sociálne siete. Zaraďuje sa tým nie len medzi klasické „zoznamky“, ale aj medzi nástroje, ktoré ti ponúkajú neustály prehľad o tom, kto sa nachádza v tvojom okolí. 

Na jej tvorbe sa podieľali piati mladý Slováci, medzi ktorých patrí aj známy YouTuber Exploited. Celý proces od začiatku vývoja pritom trval len niekoľko mesiacov.

„Nápad na vytvorenie aplikácie vznikol asi najnatívnejšie ako len mohol. Whoo neškatuľkujeme. Je to aj zoznamka, aj hra, aj „ultimate stalker tool“, no najmä aplikácia, ktorá ti dá neustály prehľad o tom, kto sa nachádza tvojom okolí,“ hovorí Daniel Čačala, CEO Whoo app.

Whoo je určené pre každého, kto hľadá nových priateľov, možno vzťah, alebo ho len zaujíma jeho okolie. Po nainštalovaní aplikácie si do svojho profilu pridáš odkazy na iné sociálne siete, vďaka ktorým ťa nájdu iní ľudia. Aj napriek aktuálnej situácii sa vývojári rozhodli s aplikáciou nečakať a priniesť ju do online sveta čo najskôr. 

„Nemôžeme síce chodiť do podnikov a tam sa socializovať, ale zatiaľ môžeme využívať Whoo doma, na pracovisku, pri športovaní, či pri akomkoľvek presune. Perimeter je momentálne nastavený na 2 kilometre, čo znamená, že kdekoľvek som, vidím Whoo používateľov v okruhu 2 kilometrov,“  dodáva Čačala.

Tento perimeter však bude čoskoro plne voliteľný. To umožní používateľom zvoliť veľkosť okruhu, v ktorom chcú vidieť ľudí okolo seba, či už to bude 5 kilometrov alebo 50. 

Aplikácia zožala na Slovensku veľký úspech, pričom v priebehu dvoch hodín obsadila prvé miesto v obchodoch App Store a Google Play. Po dvoch týždňoch od spustenia má Whoo už viac ako 45-tisíc používateľov, pričom aplikácia je obľúbená aj v susednom Česku.

Zaujímavosťou je, že tvorcovia do marketingu neinvestovali ani cent. Ťažili totiž z toho, že aplikácia sa objavila na Instagram príbehoch rôznych influencerov, čomu výrazne pomohol fakt, že jej hlavnou tvárou je známy YouTuber Exploited.

Pošli nám TIP na článok



Aplikácie