Internetové pripojenie spoločnosti SWAN v hlavnom meste Slovenska trápia výpadky už niekoľko dní. Zákazníci poskytovateľa na situáciu vo veľkom upozorňujú v komentároch na Facebooku, problém však aj naďalej pretrváva. Kedy bude výpadok opravený nie je zatiaľ známe.

Aktualizácia 7. mája: Doplnené o oficiálne stanovisko operátora SWAN

„Uvedomujeme si, aký dôležitý je internet v týchto dňoch a preto nás veľmi mrzí výpadok na Jurskej a Malokrasňanskej ulici v Rači, ku ktorému došlo tento týždeň. Ide o najrozsiahlejší výpadok v histórii SWANu. V pondelok 3. mája došlo k narušeniu našej optickej siete pri rozkopávke a následných zemných prácach iným subjektom. Výpadok sme odhalili pomocou monitorovacích nástrojov a okamžite bol na miesto vo večerných hodinách vyslaný ako interný tím, tak zmluvní špecialisti na odstraňovanie podobných incidentov. Až na druhý deň, za svetla sme odhalili, že k poškodeniu infraštruktúry došlo na viacerých miestach.

Odstránenie incidentu vyžadovalo špecializovaný zásah a reinštaláciu aj pod cestnou komunikáciou. Tú navyše včera skomplikoval silný dážď, ktorý lokalitu zasiahol. Napriek tomu už tretí deň pracujeme na odstránení výpadku a veríme, že do večerných hodín sa to podarí. Tento výpadok, ktorý nebol spôsobený našim vlastným pričinením, ale neodborným zásahom pri stavebných prácach inou firmou, zasiahol zhruba 260 domácností v mestskej časti Bratislava – Rača. Všetkým sa ospravedlňujeme a v nasledujúcich dňoch ich budeme informovať o forme kompenzácie,“ informoval FonTech.sk Roland Kyška, riaditeľ pre marketing a komunikáciu spoločnosti SWAN.

Aktualizácia o 15:15:

SWAN vydal v komentároch na svojom Facebooku vyjadrenie, v ktorom informuje o aktuálnej situácii s výpadkami internetu v Bratislave. Opätovne potvrdzuje, že problém zavinila tretia strana, no zákazníci môžu podľa vyjadrenia očakávať kompenzáciu.

„Vážení zákazníci. Výpadku služieb, ktoré zavinila tretia strana poškodením našej optickej siete, je nám ľúto. Usilovne pracujeme na čo najrýchlejšom odstránení poruchy vo všetkých dotknutých lokalitách.

Všetkých dotknutých zákazníkov budeme kompenzovať formou zľavy z faktúry. Viac informácií poskytneme neskôr. Za vzniknuté nepríjemnosti vo využívaní našich služieb sa ospravedlňujeme,“ informoval SWAN na Facebooku.

Pôvodný článok:

Spoločnosť zatiaľ neposkytla oficiálne vyjadrenie, v odpovediach nahnevaným zákazníkom ale informovala o príčine pretrvávajúceho problému. Podľa dostupných informácií mala výpadok internetu spoločnosti SWAN v niektorých častiach Bratislavy spôsobiť tretia strana.

„Dobrý deň, veľmi nás mrzí táto situácia, ktorá nastala nie naším zavinením. V lokalite prišlo k porušeniu našej optickej siete treťou stranou. Ihneď po zistení sme začali pracovať na oprave. Žiaľ, v danom mieste je ťažký prístup, preto to trvá dlhšie.

Pripojenie na Malokarpatskej ulici je momentálne už funkčné a teraz pracujeme na odstránení poruchy na Jurskej ulici. Chápeme, že v aktuálnom období práce z domu je táto situácia o to pálčivejšia a robíme všetko pre to, aby výpadok bol čo najkratší. Ďakujeme za pochopenie.“

Rozhorčení zákazníci zaplavili komentármi facebookové príspevky na oficiálnej stránke providera, kde upozorňujú, že výpadok v niektorých oblastiach trvá už niekoľko dní. Doteraz však spoločnosť nepriniesla žiadne oficiálne stanovisko.

Zdroj: Facebooku, Čitateľský tip

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú