Aktualizované 16. decembra: Mobilný operátor Orange sa ospravedlňuje svojim zákazníkom za spomalenie dátových služieb z 9. decembra tohto roka a pridáva im dáta navyše v ďalšom zúčtovacom období.

„Ako ospravedlnenie sme sa zákazníkom rozhodli bezplatne a automaticky aktivovať 5 GB dát navyše k hlasovému paušálu, mobilnému internetu alebo domácemu 4G internetu,“ uvádza hovorkyňa Orange Alexandra Piskunová pre Fontech. „Zákazníkom sa aj takýmto spôsobom ospravedlňujeme za nepríjemnosti, ktoré im mohli nekorektne fungujúce služby spôsobiť,“ píše Orange.  

Zákazníci môžu tieto bonusové dáta využívať celé nasledujúce fakturačné obdobie. Konkrétny dátum operátor oznámi každému zákazníkovi SMS správou, ktorú dostane po automatickej aktivácii balíčka.

Pôvodný článok z 9. decembra: Zákazníci so SIM kartou od Orangeu počas dnešného dňa hlásia závažné problémy. Mobilné dáta niektorým idú len výrazne zníženou rýchlosťou.

Operátor problém oficiálne priznal, na riešení podľa svojich slov intenzívne pracuje. Týkať sa môže SIM kariet Orange na celom Slovensku a dokonca aj zákazníkov Orange v zahraničí, ak využívajú roaming. Príčina nie je známa.

„Vážení zákazníci, aktuálne evidujeme problém so zníženou rýchlosťou mobilných dátových služieb poskytovaných prostredníctvom 2G/3G/4G/5G mobilnej siete Orange. Na odstránení závady intenzívne pracujeme. Ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie a ďakujeme za pochopenie,“ uvádza operátor.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú