Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.
Volania na zákaznícku linku operátorov sa mnohokrát začínajú automatickými hláškami z tzv. „IVR“ systému, ktorý má zákazníka navigovať do správnej sekcie ešte pred spojením s operátorom. Takýto systém využíva mnoho spoločností, no slovenské O2 sa ho rozhodlo zrušiť. Po novom sa zákazníci pri volaní na linku spoja priamo s operátorom. O zmene informovalo O2 v tlačovej správe.
Hlasové menu, alebo tiež spomínaný IVR systém (Interactive Voice Response – Interaktívny hlasový sprievodca) funguje na Slovensku dlhé roky. Pri zákazníckej podpore ho využívajú aj telekomunikační operátori. Klienta tak pri volaní naviguje automat a pomocou prednastavených číslic sa dostane ku konkrétnemu operátorovi, ktorý mu s jeho požiadavkou pomôže.
Takéto volanie na zákaznícku linku ale nie je zadarmo. Po novom si O2 pri volaní (aj od vlastných zákazníkov) vypýta poplatok 1 €, ktorý bude klientovi zaúčtovaný po spojení s operátorom v call centre.
O2 končí s automatom na zákazníckej linke. Uprednostní priamy kontakt s operátorom
Volania s automatom využívalo dlhé roky aj O2. Spoločnosť však už od roku 2018 pracovala na zrušení takýchto hovorov. Po dlhom čase tak ruší IVR systém a zákazníci sa dovolajú priamo k operátorovi.
„Našim cieľom je, aby zákazník dostal možnosť ľudsky vysvetliť svoje požiadavky a kompetentne nájsť riešenie spolu so živým operátorom,“ uviedol Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.
Okrem zákazníckej linky majú klienti O2 možnosť vyriešiť požiadavky a prípadné problémy aj pomocou mobilnej aplikácie Moje O2 alebo priamo na webe operátora v četovacom okne s operátorom. Počet používateľov aplikácie Moje O2 sa pritom podľa informácií spoločnosti zvýšil až 2,5-násobne.
„Preorganizovali sme tímy na call centre tak, aby každý z nich bol schopný vyriešiť zákaznícku požiadavku od začiatku až do konca, až po jej úspešné vyriešenie a informovanie zákazníka. Stojí za tým prepracovaný systém školení i organizácie,“ vysvetľuje Milan Morávek.
Zlepšenie komunikácie na zákazníckej linke je pre O2 kľúčovým krokom vpred. Každý mesiac totiž na túto linku volá priemerne až 50 000 klientov a v čase koronakrízy to bolo až 70 000 ľudí mesačne.
Každý operátor pritom počas svojej pracovnej doby dokáže vybaviť 50 takýchto volaní. Vylepšená zákazníka podpora tak odstraňuje 40-sekundovú nahrávku automatu a prepája volajúceho priamo s asistentom, čo môžu zákazníci postrehnúť už v týchto dňoch.
Ďalšie články:
- O2 vyriešilo problém s terminálmi. eKasa znova prijíma platby kartou
- České O2 oficiálne spustilo prvú 5G sieť. Obyvatelia ďalšieho mesta však vo veľkom protestujú
- O2 zrušilo využívanie služieb zo Slovenska v Česku. Už platia podmienky ako v iných krajinách EÚ
- O2 začína uplatňovať špeciálny bonus: Zákazník bez neho zaplatí viac aj za nulový paušál
- O2 pridáva benefit a zaviedlo neobmedzené dáta na appky k Smart paušálom
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Telekom predstavil novinku, aká tu ešte nebola. Náramne poteší jednu skupinu Slovákov
Nový paušál a ďalšie novinky. O2 predstavil veľké zmeny, tu je prehľad
Nová analýza štátu: Odhalili, ktorý slovenský operátor je najlepší
Slováci, chystajte peňaženky. Obľúbený operátor opäť zdražuje
Veľké prekvapenie Telekomu. Predstaví dve nové služby, prídu už o pár dní (+ detaily)
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Amazon začal testovať nového humanoídneho robota. Toto všetko dokáže
- Netflix konečne ukázal svojho Terminátora. Od tohto napínavého sci-fi sa neodlepíš
- Telekom predstavil novinku, aká tu ešte nebola. Náramne poteší jednu skupinu Slovákov
- Vedcom padla sánka. V slnečnej sústave našli tajomný objekt
- Tvoje obľúbené filmy a seriály sú podvrh. Za všetkými stojí Severná Kórea
-
- Amazon začal testovať nového humanoídneho robota. Toto všetko dokáže
- Netflix konečne ukázal svojho Terminátora. Od tohto napínavého sci-fi sa neodlepíš
- Telekom predstavil novinku, aká tu ešte nebola. Náramne poteší jednu skupinu Slovákov
- Vedcom padla sánka. V slnečnej sústave našli tajomný objekt
- Tvoje obľúbené filmy a seriály sú podvrh. Za všetkými stojí Severná Kórea
-
- Slováci zase naleteli. Slávnu appku okamžite vymaž, kradnú ti cez ňu heslá aj peniaze
- Vedcom padla sánka. V slnečnej sústave našli tajomný objekt
- Okamžite si skontroluj účet. Známa aplikácia Slovákom strháva desiatky eur
- Revolučná misia NASA dostala zelenú. Záhadný objekt blízko Zeme preskúma vesmírne lietadlo
- Telekom predstavil novinku, aká tu ešte nebola. Náramne poteší jednu skupinu Slovákov
Šéf TikToku plánuje na súde bojovať proti zákazu platformy v USA
Europoslanci odobrili zníženie objemu obalov a ich recykláciu
Z Boeingu s 200 ľuďmi na palube sa dymilo, japonská aerolínia ho evakuovala
Už ich vidí úplne každý. Windows 11 pridal reklamy na najotravnejšie miesto (+ako ich vypneš)
Slovak stál za Bugatti Veyron aj Rolls-Royce. Neuveríš, ktorá automobilka si ho teraz uchmatla
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené