Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Nová generácia SUV Hyundai Tuscon konečne prichádza aj v športovejšej edícii s prívlastkom N Line. Okrem dizajnových prvkov v podobe exteriérových aj interiérových doplnkov inšpirovaných divíziou Hyundai N dostanú niektoré motorizácie aj upravené pruženie ECS, vďaka ktorým získa podvozok športovejšie vlastnosti, informuje automobilka v tlačovej správe.

Model Tuscon je najpredávanejší Hyundai v Európe, preto sa nie je čomu diviť, že automobilka krátko po predstavení základného modelu prichádza aj s modelom N Line. Verzia N Line prichádza so všetkými motorizáciami, ako klasický Tuscon, avšak s výnimkou najslabšieho naftového motora. Kompletnú ponuku motorizácie, ako aj ich výkon, si môžeš pozrieť v našej infografike.

Loading...

Loading…

Po dizajnovej stránke sa N Line oproti klasickému modelu líši najmä ostrejšími líniami v exteriéri, kde nechýbajú ani početné parametrické vzory. Tie sa nachádzajú na širokej prednej maske chladiča s logom N Line. Športovo ladený model disponuje aj množstvom čiernych doplnkov, ako orámovanie dverí, orámovanie predných svetiel či samotné spätné zrkadlá.

Športový vzhľad mu dodáva aj zadný spojler, ktorý je väčší ako pri klasickom modeli a v prípade N Line je navyše dozdobený aerodynamickými plutvami. V zadnej časti sa nachádza výrazný difúzor a dvojitá koncovka výfukov.

K dispozícii je niekoľko farieb lakovania, exkluzívne pre model N Line tu však máme Sivú Shadow Grey, pričom každé farebné prevedenie, okrem strieborného, sa dá nakombinovať s čiernou strechou vo farbe Phantom Black.

V interiéri sa ako inak nachádzajú športové sedadlá s červeným prešívaním a prešívanie nájdeme aj na výplni dverí či lakťovej opierke. Červené doplnky sa nachádzajú aj v priestoroch palubnej dosky, respektíve nechýba ani športový volant s logom N. Verzia N Line navyše prináša čierne čalúnenie stropu a kovové doplnky v podobe pedálov, opierky na nohu a prahov.

Hyundai

Najväčší rozdiel v podobe športových vlastností však prináša elektronicky riadené pruženie ECS, ktoré dokáže dynamicky meniť tuhosť podvozku na každom kolese individuálne, vďaka čomu je auto komfortné aj v teréne, no pri svižnej jazde celé pruženie stvrdne a Tuscon N Line je tak stabilnejší v zákrutách a presnejší na ovládanie.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú