Aktualizované 26.8. 2024: Skupina Markíza potvrdila v sobotu 24. augusta 2024 svoju vedúcu pozíciu na slovenskom televíznom trhu. V cieľovej skupine 13-55 rokov si udržala prvenstvo s celodenným trhovým podielom 25,9 % a večerným podielom 34,8 % v prime-time (19:00-23:00).

Novým rekordom zažiarila Markíza KLASIK, keď v prime-time dosiahla svoj doteraz najvyšší trhový podiel 4,5 % v rovnakej cieľovej skupine. Divákov najviac zaujali kultové seriály Beverly Hills 90210 a Alf, spolu so zábavnou reláciou Uragán. Všetky tieto programy sa tešili vysokej sledovanosti a významnému trhovému podielu.

Programová ponuka skupiny Markíza oslovuje široké spektrum divákov, Markíza KLASIK tak aj naďalej rastie na trhu a láme jeden vlastný rekord za druhým.

Pôvodný článok:

Nová slovenská stanica Markíza Klasik, ktorú mediálna skupina slávnostne spustila v polovici júla, sa medzi tuzemskými divákmi teší čoraz väčšej popularite. Iba pred týždňom sme informovali o nečakane silnom záujme Slovákov o jej obsah, ktorý sa vo veľkom spolieha na televízne klasiky. Nový kanál odvtedy ešte narástol na popularite a zlomil ďalší kľúčový rekord.

Nestarnúce klasiky bodujú

Markíza Klasik má za sebou ďalší silný týždeň. Divácky záujem o novú stanicu vyvrcholil v pondelok 19. augusta, kedy dosiahla doposiaľ najvyšší doposiaľ najvyšší celodenný trhový podiel 4,1 % a stala sa tak piatou najsledovanejšou televíziou na slovenskom trhu. Lepšie si v diváckom záujme viedli len veľké kanály v podoby Markízy, JOJ, Jednotky a televízii Dajto.

Markíza

Nová stanica skupiny Markíza si silný záujem udržala aj v najdôležitejšom prime-time, kde rovnako dosiahla rekordný podiel na trhu – až 4,2 % v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55.

Podobne ako pred týždňom, aj teraz na divákov fungovala legendárna francúzska komediálna séria s Luis de Funesom. Minulý týždeň dominoval Žandár vo výslužbe, teraz pozornosť divákov s podielom 5,2 % registroval Žandár a mimozemšťania. Slováci ďalej nedali dopustiť na komediálny seriál Rodina Addamsovcov (rating 1,3 % / share 5,5 % v CS 13-55) či Pobrežnú hliadku (rating 0,7 % / share 3,5 % v CS 13-55).

Počas dňa však nadpriemerným záujmom zaujali aj ďalšie klasiky ako Hviezdna brána, Knight Rider alebo spomenutá Pobrežná hliadka, ktorá bola v čase svojho vysielania dokonca trojkou na celom trhu. Ukazuje sa tak, že televízne klasiky Slovákom naďalej chutia a vedia konkurovať aj súčasnej televíznej tvorbe.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú